Wesprzyj nas
Strona główna
Zasady Zrównoważonego Rozwoju dla Biznesu

Jak prowadzić empatyczne i skuteczne rozmowy z pracownikami, by osiągali cele

Poziom
Kursy i szkolenia
Czas trwania
2 dni
Język
PL
Uzyskany tytuł
Świadectwo ukończenia szkolenia
Tryb
Tryb stacjonarny,
W tygodniu
Termin szkolenia
18.04 - 19.04.2024

O szkoleniu

Cel szkolenia

Jakość komunikacji szefa z zespołem to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie organizacji. Jeśli nie umiemy się porozumieć i ustalić: co robić, jak to robić oraz jak wspierać się w tym procesie, gdy zabraknie motywacji lub pojawią się nieprzewidziane sytuacje czy problemy, realizacja celu odsunie się w czasie, a firma ucierpi na jakości.  Zdominowani przez komunikatory odzwyczailiśmy się od rozmowy, która jest podstawowym i najskuteczniejszym sposobem do pobudzania zaangażowania.

Rozmowa potrzebna jest zwłaszcza w sytuacjach trudnych, ale jest też niezwykle ważna w codziennej pracy jako informacja zwrotna, która pobudza do działania, wyzwala moc, pozwala przetrwać i osiągnąć sukces.

A zatem - jakich sformułowań i technik komunikacyjnych używać, aby pracownik czy współpracownik wiedział, co dokładnie ma robić i był przekonany, że podążą we właściwym kierunku? Co mówić, by czuł, że ma tyle wsparcia ile potrzebuje, by realizować cele, zarówno w zgodzie z samym sobą, jak i wytycznymi szefa, oczekiwaniami organizacji. 

Czasem wystarczy kilka zdań, by ludzie zaktywizować ludzi, czasami trzeba się ugryźć w język, a czasami posłuchać. 

Jak, kiedy i co robić, by ludzie osiągali cele dowiesz się na szkoleniu, które jest pigułką wiedzy na temat efektywnych rozmów. 

Podczas warsztatu z Iwoną Kokoszką, ekspertką strategii komunikacyjnych i motywacji wewnętrznej nauczysz się, jak prowadzić skuteczne, przyjazne dialogi prowadzące do realizacji celu.

Cel - Kurs uczy, jak rozmawiać, by angażować ludzi, zachęcić ich do współpracy i osiągania celów.

Adresaci szkolenia

  • menadżerowie  
  • kierownicy zespołów 
  • liderzy zespołów 
  • właściciele firm 
  • każdy, kto chce się nauczyć empatycznego, skutecznego  dialogu w pracy z ludźmi
info

Co zyskujesz

Nauczysz się:

  • pokonywać bariery na drodze do dobrej komunikacji.
  • precyzować komunikaty zgodnie z potrzebami rozmówców.
  • zadawać właściwe pytania i zachęcać do rzeczowych odpowiedzi.
  • poprawiać zrozumienie w rozmowie - uspokajać słowem.
  • adekwatnie chwalić i umiejętnie wspierać w drodze do realizacji celu.
  • otwierać siebie i innych na empatyczne porozumienie.
  • wyćwiczysz konstruktywne dialogi.
  • popracujesz nad swoimi barierami w rozmowie.

Program

1. Postawa - gotowość na spotkanie i rozmowę. 2. Konkretni czy relacyjni - jak racjonować energię i słowa w rozmowach z pracownikami. 3. Uważność - jak się zaciekawić ludźmi i ich problemami. 4.  Słuchanie i odzwierciedlanie - najlepsze narzędzie rozmowy. 5. Jak doprecyzowywać, komunikować cele i jak je monitorować wedle indywidualnych potrzeb człowieka. 6. Wywiad motywacyjny - o co należy zapytać i jak to robić. 7. Sprawdź co Ci przeszkadza - Twój gremlin komunikacyjny. 8. Empatyczny styl porozumiewania się - agresywny/nieagresywny - jak dostrzegać i niwelować różnice. 9. Informacja zwrotna - jakie komunikaty dodają skrzydeł. 10. Wzmocnienia - dialog motywacyjny.

Czas trwania szkolenia

2 dni (16 h dydaktycznych)* w godz. 9.00-16.00 * jedna godzina dydaktyczna= 45 minut    Podczas zajęć zapewnimy Państwu przerwę kawową oraz dwudaniowy obiad z opcją wegetariańską do wyboru. 

Termin szkolenia

18 - 19.04.2024

Trener

Iwona Kokoszka

Konsultantka strategiczna w zakresie diagnozowania i wspierania potencjału efektywności ludzi w organizacji. Specjalizacja: indywidualne programy motywacyjne i komunikacyjne dla kadry menadżerskiej i zespołów w organizacjach o różnej wielkości oraz różnym profilu działalności. 

Reiss Profile Master, coach ACC IFC, terapeuta Racjonalnej Terapii Zachowań, trener biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego i i wykładowca Collegium Civitas. Współautorka książki „Jak budować zaangażowane zespoły”. 

Zasady rekrutacji

1
UZYSKANIE PODSTAWOWYCH INFORMACJI

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru. 

2
REJESTRACJA

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni. 

3
KONTAKT

Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu. 

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Małgorzata Cybulska

Opłaty

* Oferowana zniżka nie łączy się z innymi ewentualnymi rabatami

Tabela opłat
Cena szkolenia 2 900 zł brutto (stawka zw. z VAT)*
Cena szkolenia dla studentów i absolwentów studiów I, II stopnia, studiów podyplomowych i MBA w ALK 2 610 zł brutto (stawka zw. z VAT)

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.  

Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.