O szkoleniu
Cel szkolenia
Platformy Marketing Automation odgrywają kluczową rolę we współczesnym marketingu. Pozwalają one na automatyzację wielu procesów, co przyspiesza działania marketingowe i zwiększa ich efektywność. Z platform Marketing Automation korzystają zarówno małe, jak i duże firmy - pozwalają one optymalizować kampanie email marketingowe, social media, kampanie reklamowe czy działania content marketingowe poprzez targetowanie treści, trigerowanie akcji i śledzenie zachowań użytkowników. Platformy te integrują się z wieloma kanałami i narzędziami, dzięki czemu stanowią centrum dowodzenia działaniami marketingowymi. Pozwalają zautomatyzować wiele procesów, co obniża koszty i podnosi efektywność.
Firmy, które wdrożyły systemy marketing automation notują wzrost liczby i jakości leadów, co przekłada się na wyniki sprzedaży. Marketing automation stanowi kluczowy element nowoczesnego marketingu, ułatwiając personalizację, optymalizację i pomiar działań. To narzędzie strategiczne, wspierające rozwój firmy.
Adresaci szkolenia
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia z Marketing Automation:
- Nauczą się, jakie procesy związane z marketingiem można zautomatyzować, co pozwoli im zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.
- Poznają najnowsze narzędzia i interfejsy AI wykorzystywane w marketingu do generowania treści, grafik, analizy danych itp.
- Nabędą praktyczne umiejętności samodzielnej konfiguracji i wykorzystania systemów marketing automation, co pomoże im lepiej wykorzystać te narzędzia w pracy.
- Zdobędą wiedzę na temat działania marketingu B2C i B2B, ich specyfiki i metody skutecznego wdrażania różnych strategii w firmach.
- Poznają cały proces wdrożenia marketing automation, rolę danych oraz możliwości jakie daje automatyzacja.
Szkolenie ma wiele aspektów praktycznych i formułę warsztatową. W jego trakcie zakładamy, konfigurujemy i uruchamiamy konto na wybranej platformie Marketing Automation. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy zdobędą zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne umiejętności z zakresu marketing automation.
Program
1. Czym jest, a czym nie jest, Marketing Automation?
2. Fakty i mity na temat wdrożenia Marketing Automation
3. Korzyści z wdrożenia Marketing Automation
4. Zasady współpracy z dostawcą platformy Marketing Automation
5. Kanały komunikacji w Marketing Automation
6. Dobre praktyki i ciekawe wdrożenia systemu Marketing Automation
7. Segmentacja - co to jest, komu to potrzebne?
- Kryteria demograficzne, behawioralne, psychologiczne, geograficzne
- Metody segmentacji (sitemapa, parametry URL, breadcrumbs, CRM, dataLayer / digitalData)
- Segmentacja w Marketing Automation
- Wykorzystanie segmentacji w działaniach marketing automation
8. Scoring - często pomijana funkcja Marketing Automation
9. Tworzenie i wykorzystanie contentu w Marketing Automation
10. Personalizacja Komunikatów Marketingowych
11. Działania On-Site - as w rękawie systemów Marketing Automation
12. Segmentacja DMP w Marketing Automation
- Wykorzystanie danych z DMP do segmentacji i wzbogacania danych o użytkownikach
- Wykorzystanie segmentacji DMP w działaniach reklamowych – case study
13. Jak Wykorzystać Automatyzację Marketingu?
- generowanie leadów
- ratowanie porzuconych koszyków
- obsługa klienta na różnych etapach procesu zakupowego
- zachęcanie klientów do ponownych zakupów
- angażowanie nieaktywnych użytkowników
- edukacja klientów
- e-maile transakcyjne
Czas trwania szkolenia
2 dni.
Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje indywidualne, w tym praca własna uczestników pod nadzorem prowadzącego. Szkolenie ma charakter praktyczny, podczas którego uczestnicy tworzą konto na wybranej platformie Marketing Automation oraz dokonują jego samodzielnej konfiguracji.
Termin szkolenia
22-23.05 2024 r.
Prowadzący
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automationand Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.
Opłaty
Cena szkolenia | 2400 zł |
Cena szkolenia ze zniżką dla Absolwentów ALK | 2160 zł |
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.