O szkoleniu
Cel szkolenia
Transformacja cyfrowa biznesu to proces wdrażania nowych technologii w celu usprawnienia działalności firmy i stworzenia nowych lub zmodyfikowanych modeli biznesowych. Dzięki niej organizacja zaczyna być świadoma danych, jakie posiada, miejsc, w których się one znajdują. Celem cyfrowej transformacji organizacji jest inwentaryzacja posiadanych danych, ich unifikacja i nauczenie się, że korzystanie z nich może skutecznie budować wartość firmy. Wymaga to zmian w różnych obszarach funkcjonowania organizacji - od modelu biznesowego, poprzez procesy biznesowe, relacje z klientami, aż po kulturę organizacyjną.
Zmiany w ramach transformacji cyfrowej są zazwyczaj głębokie i szerokie - dotyczą całej organizacji. Wymagają przebudowy modeli biznesowych, procesów, sposobu pracy oraz kultury organizacyjnej. Big Data to nie jest puste hasło. Dane są wszędzie i wiele organizacji nawet nie zdaje sobie sprawy, że generuje olbrzymie ilości danych. Dane te często są całkowicie pomijane w działaniach firmy. Najważniejszym celem szkolenia jest wsparcie uczestników w uświadomieniu sobie istnienia danych i zainspirowanie ich, jak mogą je wykorzystać z korzyścią dla swych organizacji.
Adresaci szkolenia
Korzyści dla uczestników
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat roli danych w budowaniu nowoczesnych firm. Szkolenie skupia się na następujących zagadnieniach:
- Istota i cele cyfrowej transformacji
- Wyzwania związane z wykorzystaniem Big Data
- Rola danych i analityki danych w transformacji cyfrowej
- Wykorzystanie systemów CRM do budowania relacji z klientami i poprawy doświadczeń klienta
- Studia przypadków firm, które przeszły transformację i świadomie działają w oparciu o dane
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności pozwalające im:
- Zrozumieć kluczowe aspekty cyfrowej transformacji
- Dostrzec możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie danych i systemów CRM
- Przeprowadzić cyfrową transformację w działach marketingu swoich firm
- Pełnić role Digital Transformation Officerów odpowiedzialnych za wprowadzenie procesów decyzyjnych opartych o dane
Program
Dane – podstawa działania nowoczesnych firm
- Rodzaje danych
- Silosy jako główna przeszkoda cyfryzacji
- Wzbogacanie i unifikacja danych
- Segmentacja w oparciu o 1st i 2nd party data
- Wykorzystanie 3rd party data oraz metod cookieless w działaniach marketingowych
- Zasady działania Data Management Platforms (DMP)
- Omówienie przykładowych segmentów
- Taxonomia jako podstawa działania DMP
- Zasady działania kampanii programatycznych
Praktyczny przegląd narzędzi niezbędnych w pracy Digital Marketera
- Google Tag Manager
- Cookie Consent – uzyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
- Przydatne wtyczki monitorujące
- Google Analytics 4 vs. Piwik Pro
- Narzędzia do badan jakościowych UX
- Monitorowanie połączeń telefonicznych jako efektu kampanii marketibgowych
- Atrybucja konwersji i psychologia konwersji online
Studia przypadków opartych o wykorzystanie danych
Raportowanie i dashboardy
- Popularne platformy klasy Business Inteligence
- Praktyczne warsztaty z wykorzystaniem Google Looker Studio
Marketing Automation (opcjonalny temat, który mógłby być materiałem na ewentualny drugi dzień)
- Czym jest (i czym nie jest) marketing automation
- Segmentacja, Scoring i wzbogacanie danych
- Content Marketing Automation
- Działania OnSite
Czas trwania szkolenia
2 dni.
Szkolenie ma charakter warsztatu eksperckiego, podczas którego stosowane są takie narzędzia jak: burza mózgów, dyskusja kierowana, zadania i symulacje indywidualne, w tym praca własna uczestników pod nadzorem prowadzącego. Omawiane są liczne studia przypadków, na podstawie których prowadzący przybliża uczestnikom niuanse wykorzystania Big Data i wskazuje praktyczne sposoby realizowania zmian w sposobie działania działów marketingu.
Termin szkolenia
15-16.05.2024 r.
Prowadzący
Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada bogate praktyczne doświadczenie zawodowe zdobyte jako Prezes Zarządu PushAd Marketing Automation oraz Chief Technology Officer w Grupie Adnext. Wcześniej pracował jako Head of Marketing Automationand Lead Management w T-Mobile Polska S.A. oraz Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjną i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google Ads. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads oraz Google Analytics. Prowadzi zajęcia m.in. z: Google Ads, analityki webowej, roli danych w e-marketingu.
Zasady rekrutacji
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Prosimy oczekiwać na kontakt mailowy opiekuna szkolenia lub kursu.
Opłaty
* Oferowana zniżka nie łączy się z innymi ewentualnymi rabatami.
Cena szkolenia | 2400 zł |
Cena szkolenia ze zniżką dla Absolwentów ALK | 2160 zł |
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego online.
Po zarejestrowaniu się na szkolenie każdy z kandydatów otrzyma mailowo potwierdzenie zapisu.